Menu
Your Cart

Εγγυήσεις & Επιστροφές

-    ΣΕ ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ ΑΚΥΡΩΣΗΣ ΠΑΡΑΓΓΕΛΙΑΣ/ΥΠΑΝΑΧΩΡΗΣΗΣ ΑΠΟ ΤΗ ΣΥΜΒΑΣΗ

Έχετε το δικαίωμα να επιστρέψετε την παραγγελία εντός 14 ημερών από την ημερομηνία παραλαβής της χωρίς καμία αιτιολόγηση με τα έξοδα επιστροφής και επανοπροώθησης να βαρύνουν τον πελάτη.  Η επιστροφή σας θα γίνει δεκτή εφόσον ισχύουν όλα τα παρακάτω :
•    Θα πρέπει να έχετε δηλώσει την ακύρωση-υπαναχώρηση προηγουμένως στην εταιρεία μας μέσω email, fax ή τηλεφώνου αναφέροντας υποχρεωτικά τον αριθμό της παραγγελίας καθώς και την ημερομηνία παραλαβής του προϊόντος.
•    Η αγορά να έχει πραγματοποιηθεί αποκλειστικά και μόνο από το ηλεκτρονικό μας κατάστημα (ηλεκτρονικά ή τηλεφωνικά).
•    Τα προϊόντα να βρίσκονται στην αρχική τους κατάσταση και να μην έχει αφαιρεθεί  η συσκευασία του η οποία πρέπει να είναι σε άθικτη κατάσταση.   Σε περίπτωση που διαπιστωθεί από την εταιρεία μας ότι το προϊόν το οποίο επιστέφεται έχει αποσφραγισθεί ή έχει αλλοιωθεί η συσκευασία του με κάθε τρόπο, τότε επιστρέφεται στον πελάτη με χρέωση ιδίου.

Εφόσον όλα τα ανωτέρω ισχύουν, στη συνέχεια η Εταιρεία μας θα προβεί στην επιστροφή του χρηματικού ποσού μέσα σε 14 ημέρες από την παραλαβή των επιστρεπτέων προϊόντων στην έδρα της Εταιρείας μας.

-    ΣΕ ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ ΕΛΑΤΤΩΜΑΤΙΚΟΥ ΠΡΟΙΟΝΤΟΣ
Εάν από την εταιρεία μας αποσταλεί ένα ελαττωματικό προϊόν, σε αυτήν την περίπτωση ο πελάτης θα πρέπει άμεσα να ενημερώσει την εταιρεία σχετικά με την φύση της βλάβης και να προβεί αμέσως στην  επιστροφή του προϊόντος στην έδρα της Εταιρείας μας, με τα έξοδα αποστολής να βαρύνουν την εταιρεία, έτσι ώστε να ελεγχθεί από τον τεχνικό μας. Μετέπειτα η Εταιρεία μας θα προβεί στην επικοινωνία με τον πελάτη ότε και θα τον ενημερώσει για τα αποτελέσματα του ελέγχου και τη διαδικασία που αφορά στην παροχή εγγύησης καλής λειτουργίας, επισκευή ή αντικατάσταση του προϊόντος.

-    ΣΕ ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ ΕΣΦΑΛΜΕΝΗΣ ΑΠΟΣΤΟΛΗΣ ΠΡΟΙΟΝΤΩΝ (ΚΩΔΙΚΟΣ/ΠΟΣΟΤΗΤΑ)
Εάν από την εταιρεία μας αποσταλεί άλλο προϊόν από αυτό που έχει παραγγείλει ο πελάτης, ή το ίδιο προϊόν αλλά σε διαφορετική ποσότητα από τη ζητηθείσα, τότε ο πελάτης θα προβεί αμέσως στην  επιστροφή του προϊόντος στην έδρα της Εταιρείας μας με τα έξοδα αποστολής να βαρύνουν την Εταιρεία μας.

ΓΙΑ ΟΛΑ ΤΑ ΑΝΩΤΕΡΩ ΙΣΧΥΟΥΝ ΤΑ ΕΞΗΣ:
Το προϊόν είναι ευθύνης του πελάτη μέχρι να φτάσει σε εμάς. Για δική σας προστασία, σας συνιστούμε να στείλετε το δέμα χρησιμοποιώντας μια υπηρεσία παράδοσης που να σας ασφαλίζει για την αξία των αγαθών.
Αν το δέμα σταλεί ταχυδρομικώς, διατηρούμε το δικαίωμα άρνησης παραλαβής, καθώς όλα τα δέματα πρέπει να παραδίδονται στη διεύθυνσή μας.
Στην επιστροφή του προϊόντος πρέπει να συμπεριλαμβάνεται η απόδειξη αγοράς
Σε περίπτωση αλλαγής, το νέο προϊόν θα σας σταλεί στη διεύθυνση που δηλώσατε στην αρχική σας παραγγελία. Για οποιαδήποτε αλλαγή στα στοιχεία αποστολής, επικοινωνήστε μαζί μας μέσω email στο diagnosticshellas@gmail.com ή τηλεφωνικώς στο 2441042001.